Co je doživotní záruka Dynafit?
Dynafit hradí náklady
záruka opravy
zákonem stanovená záruka
prodloužená záruka
2 roky
5 let
10 let
zákazník hradí náklady
Příslib společnosti
Nově od Dynafitu obdržíte nad rámec zákonem vyžadované dvouleté záruky, záruku desetiletou. To znamená, že po celou dobu životnosti vašeho výrobku se Dynafit postará o opravy všeho druhu. Během prvních pěti let společnost hradí veškeré náklady, poté je budete muset uhradit vy.
Jak?
Vytvořte si účet na webových stránkách Dynafitu nebo se přihlaste ke svému již existujícímu účtu. Zaregistrujte své výrobky Dynafit na kartě "registrace výrobků" ve svém účtu a je to!
Kdy?
Do 12 měsíců od zakoupení.
Co potřebuji?
Originální účtenku.
Záruka se nevztahuje na spodní vrstvy, trička, běžeckou a horolezeckou obuv, vložky do bot, ponožky a rukavice nebo palčáky.
Zaregistrujte svůj produkt - získejte doživotní záruku!
Udržitelnost pro Dynafit není jen o hezkých slovech. Je to spíše filozofie, kterou tým Dynafitu žije a dýchá každý rok. Společnost se zaměřuje na nejvyšší kvalitu a dlouhou životnost. A protože to nejsou jen plané řeči, davájí vám teď slib: Lifetime guarantee. K jejímu získání stačí pouze zaregistrovat váš produkt na webových stránkách Dynafitu.
Jak uplatnit záruku?
Zboží zakoupené přes eshop Dynafit.com
Pokud máte i přes vysokou kvalitu našich výrobků důvod k reklamaci, obraťte se na mezinárodní tým péče o zákazníky na telefonním čísle +44 1625 467202. Pracovníci společnosti Dynafit vám rádi pomohou a zodpoví vaše dotazy. Zkontrolují, zda vaše žádost o reklamaci spadá pod doživotní záruku, a proberou s vámi další postup.
Zboží zakoupené u obchodních partnerů
Pokud jste zakoupili produkt u našich obchodních partnerů v jakémkoli kamenném obchodě nebo e-shopu, obraťte se s reklamací přímo na dotyčný obchod. Mějte připravený doklad o koupi a informaci o registraci produktu. Naši prodejci mají všechny příslušné informace a uplatnění záruky vyřídí za vás.
Doživotní záruka Dynafit je příslibem kvality a udržitelnosti. Nad rámec zákonem požadované dvouleté záruky, Dynafit nabízí omezenou záruku na výrobek, v celkové délce 10 let. To pokryje celou dobu životnosti výrobku. Co to pro vás konkrétně znamená? Dynafit se zavazuje, že původní funkce vašeho výrobku vydrží 10 let, nebo že tuto funkci obnoví. Je to služba pro zákazníky Dynafitu - a hlavně pro životní prostředí. Protože nejudržitelnější výrobek je ten, který již vlastníte!
Pokud byste měli s vaším výrobkem problém, dejte společnosti Dynafit vědět. Zkontroluje, zda se na výrobek vztahuje doživotní záruka. Pokud ano, postará se o opravy jakéhokoli druhu po celou dobu jeho životnosti, abyste jej mohli používat co nejdéle. Během prvních pěti let se o veškeré náklady postará Dynafit, poté je budete muset uhradit vy.
Doživotní záruka Dynafit se vztahuje na vybrané výrobky zakoupené po 1. říjnu 2023. Pokud jste výrobek zakoupili před 1. říjnem 2023, přečtěte si prosím otázku z často kladených otázek: "Co se stane, když jsem výrobek zakoupil nebo zaregistroval před 1. říjnem 2023?".
Důležité vědět: Abyste získali doživotní záruku DYNAFIT, musíte svůj výrobek zaregistrovat do 12 měsíců od data nákupu na webových stránkách Dynafitu a nahrát fotografii originální účtenky.
Co je doživotní záruka Dynafit?
Do programu doživotní záruky Dynafit patří mnoho vybraných produktů, včetně hardwaru i měkkého zboží. Do doživotní záruky spadá skialpinistické vázání, skialpinistické boty, lyže, lyžařské mačky, hole, helmy, batohy a brýle, stejně jako funkční bundy a kalhoty. Vyloučeny jsou naopak základní vrstvy, trička, boty na trail running a horolezectví, vložky do bot, ponožky a rukavice nebo palčáky.
Na které produkty se vztahuje doživotní záruka a na které ne?
Co doživotní záruka zahrnuje:
Služba Dynafit Lifetime guarantee zahrnuje všechny vady materiálu a kvalitu zpracování. Důležité vědět: Doživotní záruka se vztahuje na životní cyklus výrobku - nikoli na život kupujícího. Tento životní cyklus je 10 let.
Výjimky z krytí doživotní záruky
Doživotní záruka se nevztahuje na poškození způsobená nehodami, nesprávným používáním, nedbalostí nebo přirozenou degradací barev a materiálů, jakož i na opotřebení po delší dobu. Nevztahuje se ani na poškození způsobené běžným opotřebením, úpravami nebo neautorizovanými opravami.
Na jaké reklamace se vztahuje doživotní záruka a na které se nevztahuje?
Abyste získali doživotní záruku Dynafit, musíte svůj výrobek zaregistrovat na webových stránkách Dynafitu do 12 měsíců od data nákupu. To lze provést snadno a rychle v několika krocích. Potřebujete k tomu jen svou originální účtenku!
Jak to funguje:
-
Vytvořte si účet na webové stránce Dynafitu na odkazu ZDE.
-
Zaregistrujete své produkty Dynafit na kartě "product registration" ve svém účtu. Můžete zaregistrovat každý výrobek a potřebujete k tomu pouze originál účtenky.
-
Zadejte následující informace: Datum nákupu, typ výrobku, sériové číslo nebo číslo výrobku a místo nákupu (online, offline). Sériové číslo (formát: 1234567) nebo číslo výrobku (formát: 00-0000000000) najdete přímo na výrobku nebo na originálním obalu.
-
Nahrajte originální doklad o koupi ve formátu JPG, PNG nebo PDF.
Hotovo! Úspěšně jste zaregistrovali svůj výrobek a nyní jste si zajistili doživotní záruku Dynafit. Potvrzení o registraci najdete kdykoli ke stažení na registrační kartě výrobku ve svém účtu. Potvrzení obdržíte také e-mailem.
Co musím udělat, abych získal doživotní záruku?
Pokud jste produkt zakoupili nebo zaregistrovali před 1. říjnem 2023, platí následující pravidla:
-
Vázání
Pokud jste své vázání zaregistrovali na webových stránkách Dynafitu, prodlouží vám zákonem požadovanou záruku na 10 let. To pokrývá běžnou životnost skialpinistického vázání. Omezená záruka na výrobek se vztahuje na všechny vady materiálu a zpracování a vztahuje se pouze na vázání, která byla zakoupena po 1. listopadu 2019 do 30. září 2023.
-
Skialpinistické boty
Pokud jste své skialpinistické boty zaregistrovali na webových stránkách Dynafitu, prodlouží vám zákonem požadovanou záruku na 5 let. Omezená záruka na výrobek se vztahuje na všechny vady materiálu a zpracování, a to pouze od 1. října 2021 do 30. září 2023.
-
Brýle
Pokud jste si na webových stránkách Dynafitu zaregistrovali brýle, pak vám prodlouží zákonem požadovanou záruku na 5 let. Omezená záruka na výrobek se vztahuje na všechny vady materiálu a zpracování, pouze od 1. února 2022 do 30. září 2023.
-
Prodloužená záruka na všechny ostatní výrobky Dynafit
Kromě naší DOŽIVOTNÍ ZÁRUKY na vázání, skialpinistické boty a brýle, nabízí Dynafit prodlouženou záruku na všechny ostatní výrobky, aby zdůraznil svou důvěru v kvalitu a dlouhou životnost produktů Dynafit. Od data nákupu tedy automaticky získáváte dvouletou záruku na všechny výrobky Dynafit - od čelenek po zateplené bundy, od skialpinistických kalhot po běžecké boty. Když tyto výrobky zaregistrujete na našich webových stránkách, záruka se prodlouží o další rok, to znamená, že se ze dvou let prodlouží na tři roky. To je o jeden rok více, než je zákonem požadovaná záruka.
Co se stane, pokud jsem produkt zakoupil nebo zaregistroval před 1. říjnem 2023?
Především se na všechny produkty vztahuje zákonem požadovaná dvouletá záruční doba (v závislosti na konkrétní zemi) - bez ohledu na to, zda byly produkty zaregistrovány online, či nikoli.
Doživotní záruka Dynafit v délce 10 let platí pouze pro všechny registrované výrobky, které byly zakoupeny a zaregistrovány po 1. říjnu 2023. Pokud výrobek nezaregistrujete do 12 měsíců od data zakoupení, budeme vám i přesto garantovat případné opravy po dobu 10 let. Veškeré náklady však musíte uhradit vy. To znamená, že pokud výrobek nezaregistrujete, přijdete o pět let, během kterých náklady na opravu hradí Dynafit.
Mohu využít výhody doživotní záruky i v případě, že jsem si výrobek nezaregistroval/a?
Doživotní záruka DYNAFIT je nepřenosná. Má na ni nárok pouze původní majitel.
Je doživotní záruka přenosná?
FAQ
Časté otázky